Warning: file_put_contents(): Only 0 of 7758 bytes written, possibly out of free disk space in /home/xkp/public_html/847.pl/wp-content/plugins/comet-cache/src/includes/traits/Plugin/InstallUtils.php on line 349

Warning: mkdir(): Disk quota exceeded in /home/xkp/public_html/847.pl/wp-content/plugins/comet-cache/src/includes/traits/Plugin/InstallUtils.php on line 504
Reklama Interstitial bez nachalności i irytacji klientów | Pomysły na promocję w internecie

Interstitial to w świecie internetowym bardzo popularna forma reklamy. Słowo pochodzi z języka angielskiego i oznacza okno typu pop-up – reklamę umieszczaną w osobnym oknie przeglądarki i pojawiającą się zaraz po załadowaniu danej witryny. Pop-up jest zawsze zlokalizowana na wierzchu otwieranej strony (okno pop-up jest bardzo podobne do okna under-up, z tym że w drugim przypadku reklama otwiera się dopiero po zamknięciu oglądanej witryny).

Banery interstitial często porównywane są reklamy telewizyjnej, a właściwie telewizyjnego spotu. Przypominają ją, ponieważ w trakcie, kiedy ładuje się konkretna strona www pojawiają się na całej wielkości ekranu. To animacja, która uruchamia się w czasie 1-2 sekund i ma za zadanie zainteresować czytelnika i skusić go do obejrzenia strony internetowej reklamowanej firmy. Intertitial buduje wizerunek danej, a jednocześnie wywołuje bezpośrednią reakcję internauty.

W dzisiejszym świecie możemy wyróżnić dwa rodzaje reklamy interstitial: pierwszy z nich to interstitial obowiązkowy, czyli baner reklamowy, który pojawia się za każdym razem, kiedy ktoś będzie chciał „połączyć się” z daną witryną, drugi rodzaj to interstitial Opt-in, który pojawia się w momencie kliknięcia przez danego użytkownika strony w konkretny baner reklamowy.

Trzeba jednak zaznaczyć, że tego typu reklama w dużej ilości może być uciążliwa dla użytkownika, dlatego jego kontakt z bajerem interstitial powinien być do pewnego stopnia ograniczony. Niektórzy specjaliści od reklamy wysuwają argumenty, że nie jest to zbyt skuteczna reklama, jeśli chodzi o zysk. Wprawdzie dzięki tego typu banerom można zwiększyć statystyki oglądalności strony, jednak w większości przypadków są to przypadkowi internauci, którzy nie są zainteresowani ofertą reklamującej się w ten sposób firmy.