Warning: file_put_contents(): Only 0 of 7758 bytes written, possibly out of free disk space in /home/xkp/public_html/847.pl/wp-content/plugins/comet-cache/src/includes/traits/Plugin/InstallUtils.php on line 349

Warning: mkdir(): Disk quota exceeded in /home/xkp/public_html/847.pl/wp-content/plugins/comet-cache/src/includes/traits/Plugin/InstallUtils.php on line 504
Zasady umieszczania reklam Adsense i kanale Youtube | Pomysły na promocję w internecie

Reklamować można się na wiele sposobów, a internet daje w tym względzie nieograniczone możliwości. Odkryciem ostatnich lat są serwisy typu AdSense i AdWords, które umożliwiają znalezienie miejsc reklamowych na stronach tematycznych. Search marketing, bo o nim tutaj mowa, stał się niezwykle popularny i obecnie na większości stron tematycznych, a także społecznościowych znajduje się miejsce przeznaczone na reklamę pochodząca z tego serwisu.

Na czym sprawa polega?

Serwisy typu AdSense działają w dwie strony: dla reklamodawców i dla reklamobiorców.

W pierwszym przypadku (reklamodawcy) osoba lub firma posiadająca stronę internetową musi zarejestrować się w takim serwisie: daje krotki opis prowadzonej przez siebie działalności, wypisuje słowa kluczowe, po których będzie można ją odnaleźć, a także wyznacza cenę reklamy z jeden dzień emisji. Następnie musi na swojej stronie internetowej zamieścić specjalny kod źródłowy, który umożliwi zamieszczanie reklam z danego serwisu. Później tylko czeka na zgłoszenie reklamobiorcy. Istnieje kilka możliwości zarobku dla reklamodawcy: może on sprzedać miejsce reklamowe (określonej wielkości) konkretnemu klientowi, może też udostępnić je dla kampanii ogólnej, czyli większa firma wykupuje miejsca we wszystkich większych serwisach i zarabia się na unikalnych kliknięcia w baner.

Jeśli natomiast mowa o reklamobiorcach, to są to osoby, które nie muszą być zarejestrowane w serwisie, mogą bowiem wykupić reklamę bezpośrednio ze strony. W momencie, kiedy są jednak zarejestrowane w serwisie mają więcej możliwości. Witryn udostępniających miejsca reklamowe szuka się wpisując do wyszukiwarki słowo kluczowe. Po zakończeniu kampanii, można wystawić ocenę danej stronie.

Tego typu reklama może być świetnym uzupełnieniem normalnej kampanii (występując np. obok mailingu czy artykułu sponsorowanego).